Home
Discover
kerajaan
Kerja kerajaan
kerja kosong malaysia
Jawatan Kosong Pembantu Hal Ehwal Islam Gred S19

Untuk pemohon pastikan iklan yang di terbitkan memenuhi syarat dan kelayakan yang di tetapkan oleh Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Perlis. sebelum memohon baca dengan teliti iklan jawatan kosong yang di iklankan di bawah.

๐ŸŒŸJoin Channel Whatsapp Untuk Mendapatkan Update Percuma


MAKLUMAT JAWATAN KOSONG

Membuka jawatan kosong di Sabah dan memerlukan Rakyat Malaysia yang berkelayakan dan berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan untuk Memohon jawatan yang Tersedia di bawah.

1. Pembantu Hal Ehwal Islam Gred S19

JAWATAN KOSONG YANG TERSEDIA

Jawatan di bawah ini Mempunyai beberapa Kekosongan oleh itu pemohon di galakan memohon jawatan yang tersedia mengikut kelayakan yang di tetapakan.

TARIKH TUTUP:  04 September 2023, 11.59 Malam (Isnin)

LOKASI: Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Perlis (Mengikut Kekosongan yang tersedia)


1. Pembantu Hal Ehwal Islam Gred S19 

⇨Kekosongan : *Satu (01) Jawatan , Tiga (03) Simpanan

⇨Lokasi : *Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Perlis

⇨Jawatan : *Tetap

⇨Gaji : *Gred S19 : RM1,352.00 - RM4,003.00

⇨Kelayakan : *Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) / Sijil Kemahiran Malaysia (SKM) 2/3

Tugas Ringkas

Menjalankan tugas-tugas yang berkaitan dengan 

-Dakwah, 

-Pengurusan masjid, 

-Akidah, 

-Halal, 

-Undang-undang Syariah, 

-Baitulmal dan penguatkuasaan.


Cara Membuat Permohonan Penuh
Untuk membuat permohonan, calon boleh mengisi borang permohonan secara online melalui laman web yang disediakan, Boleh diakses untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai syarat-syarat permohonan, tarikh tutup permohonan, dan prosedur yang perlu diikuti, Pautan;

Pembantu Hal Ehwal Islam Gred S19 

⇨Pemohon disarankan untuk mengemaskini maklumat peribadi dengan tepat dan terkini sebelum menghantar permohonan. Hanya calon yang terpilih dan tersenarai pendek sahaja yang akan menerima emel pemberitahuan untuk menghadiri peperiksaan dan sesi temuduga.

⇨Bagi pemohon yang suda mendaftar hanya melog masuk dan mengupdate jawatan yang ingin di mohon dan menghantar permohonan di dalam potral rasmi, pastikan semak syarat kelayakan sebelum membuat permohonan.

Tarikh Tutup Permohonan
⇨Tarikh tutup permohonan adalah pada 04 SEP 2023 11.59 Malam (Isnin). Pemohon dinasihatkan untuk menghantar permohonan secepat mungkin dan tidak menunggu sehingga tarikh tutup untuk memastikan kepelbagaian peluang diberikan kepada semua calon yang berkelayakan.

⇨Dengan jawatan kosong yang ditawarkan oleh Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Perlis, ini adalah peluang yang baik untuk individu yang berminat dalam bidang tersebut. Segera buat permohonan dan jangan lepaskan peluang ini!

Sumber: interactive / Spamalaysia

Blog authors

No comments